Στα μέσα του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά η εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus VR το headset (συσκευή που τοποθετείται στο κεφάλι) Rift. Μέχρι τώρα, η εταιρεία...
είχε διαθέσει τη συσκευή μόνο σε δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών, ενώ δεν είχε παρουσιάσει τον τελικό σχεδιασμό αυτής.
Το 2014, το Facebook αγόρασε την Oculus VR προς 2 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ), παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν είχε καν προχωρήσει στη διάθεση κάποιου καταναλωτικού προϊόντος.
Η ανακοίνωση ότι η Oculus VR σκοπεύει να διαθέσει τη συσκευή της στα μέσα του ερχόμενου έτους σημαίνει ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία HTC θα προλάβει να κυκλοφορήσει πρώτη στην αγορά το δικό της headset, το Vive, το οποίο έχει ανακοινώσει ότι θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του 2016.
Επιπλέον, η κυκλοφορία του Rift πιθανόν συμπέσει με τη διάθεση του Morpheus της Sony για το Playstation, το οποίο, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, θα κυκλοφορήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2016. Σε αντίθεση με το Morpheus, τα Rift και Vive έχουν σχεδιαστεί για χρήση με υπολογιστές και όχι με παιχνιδομηχανές.
Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας θα παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν εικόνες ακριβώς μπροστά στα μάτια τους, ενώ θα μπορούν να αλλάζουν την οπτική τους γωνία κουνώντας απλά το κεφάλι τους. Στόχος είναι να έχουν οι χρήστες μεγαλύτερη αίσθηση του βάθους, που θα τούς κάνει να πιστεύουν ότι βρίσκονται μέσα στο χώρο που παρουσιάζεται μπροστά στα μάτια τους, είτε αυτό είναι σε ένα video game, ένα ντοκιμαντέρ ή μια ταινία.
είχε διαθέσει τη συσκευή μόνο σε δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών, ενώ δεν είχε παρουσιάσει τον τελικό σχεδιασμό αυτής.
Το 2014, το Facebook αγόρασε την Oculus VR προς 2 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ), παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν είχε καν προχωρήσει στη διάθεση κάποιου καταναλωτικού προϊόντος.
Η ανακοίνωση ότι η Oculus VR σκοπεύει να διαθέσει τη συσκευή της στα μέσα του ερχόμενου έτους σημαίνει ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία HTC θα προλάβει να κυκλοφορήσει πρώτη στην αγορά το δικό της headset, το Vive, το οποίο έχει ανακοινώσει ότι θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του 2016.
Επιπλέον, η κυκλοφορία του Rift πιθανόν συμπέσει με τη διάθεση του Morpheus της Sony για το Playstation, το οποίο, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, θα κυκλοφορήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2016. Σε αντίθεση με το Morpheus, τα Rift και Vive έχουν σχεδιαστεί για χρήση με υπολογιστές και όχι με παιχνιδομηχανές.
Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας θα παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν εικόνες ακριβώς μπροστά στα μάτια τους, ενώ θα μπορούν να αλλάζουν την οπτική τους γωνία κουνώντας απλά το κεφάλι τους. Στόχος είναι να έχουν οι χρήστες μεγαλύτερη αίσθηση του βάθους, που θα τούς κάνει να πιστεύουν ότι βρίσκονται μέσα στο χώρο που παρουσιάζεται μπροστά στα μάτια τους, είτε αυτό είναι σε ένα video game, ένα ντοκιμαντέρ ή μια ταινία.