Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Πάγκαλος: Βόμβα στα θεμέλια της Βουλής η κυρία Κωνσταντοπούλου

Σφοδρή επίθεση κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου εξαπέλυσε ο πρώην υπουργός, Θεόδωρος Πάγκαλος, με αφορμή τα όσα διαδραματίστηκαν εχθές στη βουλή. Μάλιστα, την χαρακτήρισε επικίνδυνη...
και βόμβα στα θεμέλια των θεσμών, ενώ τάχθηκε υπέρ του φόρου λίπους αλλά «αρκεί να εξαιρέσουμε το ελαιόλαδο και τη βαζελίνη».
Αναλυτικά είπε στον ραδιοσταθμό «Βήμα FM»

Για την Πρόεδρο της Βουλής

«Δεν σέβεται κανέναν, δεν σέβεται τίποτα, έχει παραβιάσει όλους τους κανονισμούς και όλους τους κανόνες. Μεροληπτεί κτηνωδώς υπέρ του κόμματος που την ανέδειξε, ξεχνάει ότι και άλλοι την ψήφισαν και ασκεί ένα βασανιστικό, με σαδιστικό τρόπο, έλεγχο πάνω στις πράξεις και στα λεγόμενά τους . Είναι κατά την άποψή μου μια επιχείρηση απομείωσης της σημασίας της Βουλής, είναι βόμβα στα θεμέλια των θεσμών μας. Είναι τρομερά επικίνδυνη η κυρία Κωνσταντοπούλου. Πρέπει να απομακρυνθεί το ταχύτερο δυνατό από την προεδρία της Βουλής. Εγώ ήμουν 32 χρόνια στη Βουλή και δεν θυμάμαι ο πρόεδρος της Βουλής να είπε ποτέ «καθίστε κάτω» στον αρχηγό κόμματος και να σχολιάζει κάθε ομιλητή. Έχει κάνεις την εντύπωση ότι υπάρχει η κυρία Κωνσταντοπούλου κι όλοι οι άλλοι. Δεν είναι έτσι η Βουλή. Και η συνήθεια να προεδρεύει συνεχώς, τι είναι αυτό το πράγμα; Τα άλλα μέλη του προεδρείου δεν υπάρχουν;»

Για το «φόρο λίπους»

«Επειδή κατά καιρούς διαβάζω διάφορα καθάρματα προπαγανδιστικού μηχανισμού του ΣΥΡΙΖΑ - στην «Αυγή» τα λένε αυτά, της οποίας αρχισυντάκτης και διευθυντής ήταν μέχρι προ ολίγου ο κ. Φίλης, ο οποίος αν δεν κάνω λάθος είναι μάλλον υπέρβαρος - τον σχολιάζω πολύ μετριοπαθώς. Αυτοί γράφουν μεταξύ άλλων ότι εγώ, λέει, έχω σάκχαρο κλπ. Εγώ τους πληροφορώ για να σκάσουν ότι η χοληστερίνη μου είναι 120, δεν παίρνω κανενός είδος χαπάκια και το σάκχαρό μου είναι 9! Είμαι θηρίο στα 77 μου, έχω ενδείξεις εφήβου!

Εγώ θα ήμουν υπέρ ενός τέτοιου φόρου. Αν βρίσκαμε τον τρόπο να εξαιρέσουμε το ελαιόλαδο από τα λίπη και να κρατήσουμε την εξαίρεση, θα είναι πολύ καλό. Θα βελτιώσει τη διατροφή μας και είμαι υπέρ. Βέβαια, θα πρέπει να προσέξουμε για ορισμένα φαρμακευτικά λίπη, τα οποία επιβάλλονται για εγκαύματα κλπ. ή βάζουμε στα παιδάκια όταν συγκαούν, όπως η βαζελίνη, ας πούμε . Έχω μια θέση ολοκληρωμένη επί του θέματος. Είμαι υπέρ της φορολόγησης του λίπους και της ζάχαρης και του αλατιού βεβαίως.»
Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF