Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Χρυσοχοΐδης σε Νικολόπουλο: Εγώ δεν είμαι κλαψιάρης

Άφωνοι έμειναν όσοι παρακολουθούσαν σήμερα τη συνεδρίαση της ολομέλειας της βουλής όταν άκουσαν τον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νίκο Νικολόπουλο να αποκαλύπτει...
ότι δέχθηκε απειλές, μέσω sms, για την σωματική του ακεραιότητα.
«Εμένα όταν ένας γνωστός στο πανελλήνιο τόλμησε με sms να μου στείλει ένα τέτοιο μήνυμα απειλητικό και εκβιαστικό, κ. υπουργέ του έκανα μήνυση και μου είπε ότι θα μου κόψει το πόδι με πριόνι», είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Νικολόπουλος

Η συγκεκριμένη αποκάληψη έγινε κατά τη διάρκεια συζήτησης στη βουλή μετά από από επίκαιρη ερώτηση του Νίκου Νικολόπουλου προς τον Υπουργό Υποδομών, Μιχάλη Χρυσοχοίδη, με αφορμή την Ολυμπία Οδό και τα έργα στο τμήμα Πάτρας-Πύργου
Άμεση ήταν η αντίδραση του Μιχάλη Χρυσοχοίδη, ο οποίος παίρνοντας τον λόγο, απάντησε στον Νίκο Νικολόπουλο στη βουλή και στα όσα είχε αναφέρει ο ίδιος περι απειλών.
«Εγώ δεν είμαι κλαψιάρης να έρχομαι να λέω ότι με εκβιάζουν. Δεν τολμάει κανείς να με εκβιάσει εμένα. Αλίμονο αν μετά από τόσα χρόνια στην πολιτική. Είμαι περήφανος που είμαι πολιτικός και είμαι έντιμος άνθρωπος. Όσο για τους βαστάζους της διαπλοκής υπάρχουν και οι βαστάζοι των εκβιαστών. Ελπίζω να μην υπάρχουν εδώ μέσα. Όσο είμαι εγώ στο Υπουργείο δεν θα πάρουν οι εκβιαστές ούτε ένα ευρώ».
Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF