Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

ΤΟ OPEL MOKKA ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Η Opel ανακοίνωσε ότι η υψηλή παγκόσμια ζήτηση του νέου μοντέλου της Mokka είναι ο σημαντικότερος λόγος που επέβαλε την αλλαγή στην παραγωγή του αυτοκίνητου.
Αποφασίστηκε, το εργοστάσιο της GM στη Σαραγόσα της Ισπανίας να...
κατασκευάζει και το μικρομεσαίο SUV από το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
Η διοίκηση της GM και της Opel έλαβε αυτή την κοινή απόφαση λόγω της υψηλής ζήτησης που απολαμβάνει το όχημα στην Ευρώπη, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Παράλληλα, πρόσθετη δυναμικότητα θα δημιουργηθεί και στο εργοστάσιο στην Κορέα, που μέχρι τώρα ήταν το μοναδικό σημείο παραγωγής του SUV.

Σε πρώτη φάση, 80 εκατομμύρια δολάρια θα επενδυθούν στο εργοστάσιο της GM στη Σαραγόσα της Ισπανίας για την παραγωγή αυτού του μοντελου. Η απόφαση παραγωγής του Mokka στην Ευρώπη βοηθά στη διασφάλιση 5.800 θέσεων εργασίας στο ισπανικό εργοστάσιο της Opel, όπου αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται τα μοντέλα Corsa και Meriva.

Από το καλοκαίρι του 2012 που βγήκε στην αγορά, το Opel Mokka διανύει μία επιτυχημένη πορεία. Eίναι στο Top 3 των πωλήσεων SUV σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές.

Αν και η ευρωπαϊκή παραγωγή θα βασιστεί αρχικά σε κιτ συναρμολόγησης CKD (Completely Knocked Down), με εξαρτήματα προερχόμενα από την Κορέα, η χρήση τοπικών προμηθευτών σταδιακά θα αυξηθεί.

Εκτός από τη μετάδοση στους εμπρός τροχούς FWD, το Mokka μπορεί να εφοδιάζεται με τεχνολογία AWD για καλύτερη ελκτική πρόσφυση και συμπεριφορά. Τα κύρια συστατικά του συστήματος AWD είναι τα διαφορικά εμπρός και πίσω, ο άξονας μετάδοσης, η μονάδα ελέγχου καθώς και ο ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης.

Επιπλέον, αισθητήρες παρακολουθούν συνεχώς τον εφοδιασμό των μονάδων ελέγχου με δεδομένα. Όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι στεγνή, μόνο οι εμπρός τροχοί κινούν το όχημα ώστε η κατανάλωση να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, η κατανομή ροπής μεταβάλλεται από 100% μπροστά μέχρι 50% στον εμπρός και πίσω άξονα για παράδειγμα εάν οι δρόμοι είναι πολύ βρεγμένοι.

Όταν είναι απαραίτητο, ενεργοποιείται αυτόματα και ομαλά το σύστημα μεταφοράς ροπής στους πίσω τροχούς (TTD). Το σύστημα AWD προάγει την ευέλικτη συμπεριφορά του Mokka. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στις γρήγορες εκκινήσεις ή στις στροφές με υψηλές ταχύτητες. Ενεργοποιείται αυτόματα σε κλάσματα του δευτερολέπτου μόλις παρατηρηθεί ολίσθηση κάποιου τροχού λόγω έλλειψης πρόσφυσης. Το σύστημα αναγνωρίζει επίσης πότε δεν χρειάζεται AWD. Προσφέρει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές και μέγιστη πρόσφυση σε τέτοιες συνθήκες. Το σύστημα AWD με όλα τα εξαρτήματά του ζυγίζει μόλις 65 κιλά έτσι το αυτοκίνητο παραμένει αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον.

Το Opel Mokka διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Η γκάμα περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.400 κ.εκ. ισχύος 140 ίππων(τετρακίνητο) και εναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ντίζελ 1.700 κ.εκ. ισχύος 130 ίππων (δικίνητο είτε τετρακίνητο). Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 22.450 ευρώ.

Πηγή:ΑΜΠΕ 
Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF