Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Άδωνις: Αυτοί που μας κυβερνούν έχουν παντελή άγνοια κινδύνου

Εξαιρετικά ανήσυχος δηλώνει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης με αφορμή την πορεία των διαπραγματεύσεων, αναφερόμενος στην κυβέρνηση τονίζει ότι « ακούγοντας...
τι λένε κάθε ημέρα στα μέσα ενημέρωσης και στη Βουλή διαπιστώνω ότι αυτοί που μας κυβερνούν έχουν παντελή άγνοια κινδύνου».
Ειδικότερα, μιλώντας στον Real Fm και κληθείς να απαντήσει στο ερώτημα πως βλέπει την πορεία της διαπραγμάτευσης και πόσο ανήσυχος ή πόσο ήσυχος είναι εν όψει του Eurogroup της 24ης Απριλίου ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε:

«Επειδή κατά τη γνώμη μου ζούμε ιστορικές στιγμές και ό,τι λέμε θα καταγραφεί από τον ιστορικό του μέλλοντος θα μου επιτρέψετε να είμαι λίγο ωμά ειλικρινής. Είμαι εξαιρετικά ανήσυχος. Οι πληροφορίες που έχω είναι ότι αν δεν βρεθεί λύση έως τις 24 δεν θα υπάρξει περαιτέρω παράταση για την Ελλάδα κι αν υπάρξει θα είναι υπό εξαιρετικά σκληρότερους όρους.
Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF