Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Ραχήλ: Είμαι γκαζοφονιάς - Οδηγώ και ακούω Παντελίδη!

Συνέντευξη στο περιοδικό You παραχώρησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ραχήλ Μακρή και μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου και για τον Γιάνη Βαρουφάκη. Συγκεκριμένα για τον τον υπουργό των Οικονομικών είπε: «Τον Γιάννη...
τον ξέρω ελάχιστα αλλά μου αρέσει πάρα πολύ ως τύπος. Νομίζω πως η Βουλή απέκτησε και άλλη "ντίβα" μετά τη Ραχήλ, γιατί είναι κι αυτός αντισυμβατικός τύπος».
Τα καλύτερα όμως τα είπε για την Πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου. «Τη θεωρώ αδελφή μου! Έχω μια πολύ μεγάλη αγάπη για τη Ζωή. Βασικά μου αρέσουν οι έντιμοι άνθρωποι που έχουν καθαρό βλέμμα και καθαρή σκέψη. Πέρα από όλα αυτά είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερος και ευφυής. Αν συνεχίσουν όλοι αυτοί οι τσαμπουκάδες, το κανάλι της Βουλής θεωρώ πως θα έρθει πρώτο σε τηλεθέαση», είπε χαρακτηριστικά.

Σημειώνει ακόμη ότι ο άνδρας της ήταν που την παρακίνησε να ασχοληθεί με την πολιτική ενώ δηλώνει «γκαζοφονιάς» στους δρόμους. Στην ερώτηση αν τρέχει απαντά: «Πάρα πολύ! Είμαι "γκαζοφονιάς" (γέλια), και μάλιστα υπάρχουν φορές που οδηγάω και ακούω Παντελίδη!»


Σε κάποιο σημείο της συνέντευξης η Ραχήλ Μακρή απαντά στην ερώτηση για το αν της αρέσει η ταχύτητα. «Πάρα πολύ! Είμαι "γκαζοφονιάς" (γέλια), και μάλιστα υπάρχουν φορές που οδηγώ και ακούω Παντελίδη!».
Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF